Annasyrjaoja

Alla inlägg under november 2010

Av Anna Syrjäoja - 9 november 2010 21:48

Hej nu är jag härigen och orkar blogga lite mitt liv suger arsel så man har liksom ingen större lust att skriva vissa dagar. Men idag var jag på min praktik igen men dom har inte så mycket jobb så ja jag frågade om dom hade nåt för mig att göra då sa dom Nej och sa att jag kunde gå hem är jag på praktik elr i skolan så vill jag jobba och inte slöa jag går ju endå sista året. Känner mycket press/stress på en nu...  Efter jobbet så körde jag bil på trafikskolan men det har ju snöat hela dan, snöstorm och ingen hade plogat så ja var ju lite scarry såg ju fan inte vägen elr trotoarerna nej fyy fan och bilen som sladdar lite smått här och där och det här är bara början på vinter med körningen USCH  nu förstår jag vrf vissa med körkort inte tycker om att köra på vintern förstår man inte förns man själv har kört i hög snö på oplogad väg som är svinhal för första gången :/... Men aja körde ju inte i diket ivarjefall. Imorn är det praktik igen men som dom sa idag KANSKE HAR NÅT TILL DIG ATT GÖRA IMORGON låter ju inte så lockande när man vill jobba..  Men om man bortser från slöjobbet så är alla trevliga där och det är ju kul =) Kram Anna



      

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Hejhej! Jag heter Anna Syrjäoja och är 22år i denna blogg tänkte jag skriva allt som tillhör min vardag och om utveckligen med min medryttarhäst Lady turpin

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards