Annasyrjaoja

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Nya stallet i Dingtuna! :)

Av Anna Syrjäoja - 30 juli 2012 23:19

Hejhej! Idag ställde jag kl på 13.00 men var för trött så gick upp 13.30 istället då jag ändå skulle hinna göra det jag skulle, jag ivarjefall upp klädde på mig och gick ut med Diezel när jag kom in så åt jag lasagne och keso och slappade, vid ungerfär 3 så åkte jag till återbruket och slängde lite saker och sedan vidare mot Strömsholm där jag mockade ur Elmers box då han har flyttat till Dingtuna, Vid 17 ungerfär så kom Jennie till stallet då packade vi ihop grejerna och åkte till Dingtuna det var et riktigt mysigt litet stall med 5hästar det var riktigt mys att bara få se Elmer igen efter 4dagar. BÄSTA ELMER <3<3 :*) Ikväll ska jag försöka komma i säng lite tidigare möte med min jobbcoach imorn kl 09.00 Gacsh! xD 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Syrjäoja - 27 september 2012 20:38

Inte skrivit på ett tag igen så nu gör jag det,  det har hänt en del sen sist, jag är inte medryttare på Elmer längre numera äre Lady Turpin som gäller ett Varmblodssto på 11år Som jag hoppas det kommer funka med och att vi kommer ut på träningar/täv...

Av Anna Syrjäoja - 1 augusti 2012 23:34

Dagen har bestått av att jag har hälsat på min syster i det fina vädret som fyller år imorgon GRATTIS TILL HENNE!  Jag har också köpt mat på Max det var gott men jag är så dålig/tycker det är tråkigt  att laga mat vilket gör att jag inte gör det det ...

Av Anna Syrjäoja - 31 juli 2012 22:45

Dagen: ställde kl 08.00 gick upp fixade mig som alla andra dagar idag var det dock möte jag skulle på nere på stan vid namn Studentconsulting, idag pratade vi om pesonligtbrev hon tyckte att jag hade ett bra personligtbrev  men man kunde göra det bät...

Av Anna Syrjäoja - 29 juli 2012 00:06

Vaknade runt 13.00 gick upp och fixa mig och satt mig vid tv:n och slappa ett tag efter en stund fick vi besök av våra gamla grannar och deras barn/tonåringar vi åt mat och tonåringarna badade i vår pool jag badade dock inte pga det var lite kallt oc...

Av Anna Syrjäoja - 28 juli 2012 01:50

Hej! Nu skriver jag ett inlägg igen och det har hänt en del sen sist, Börjat rida 6årigt halvblodsvallack som heter Elmer som just nu står i STORA STRÖMSHOLM men flyttar antingen idag eller imorgon till Dingtuna. Jag söker jobb förfullt och går just ...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Hejhej! Jag heter Anna Syrjäoja och är 22år i denna blogg tänkte jag skriva allt som tillhör min vardag och om utveckligen med min medryttarhäst Lady turpin

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards