Annasyrjaoja

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna Syrjäoja - 2 mars 2011 20:32

Hej bloggläsare=) Idag gick jag upp ur sängen kl 11 fixade mig och satt mig i soffan och tittade på mother en dohter en film som vi hade hyrt samtidigt som jag åt kexchocklad mumsigt! Efter filmen så åt jag ett ägg sen åkte jag till Hallstahammar för jag skulle ha körlektion, idga körde vi till Västerås och övade stadstrafik och mycket trafiksignalernas betydelse,körde i 80min . När jag kom tillbaka till trafikskolan så betalade jag körlektionen som jag hadekört samtidigt som jag bokade fler körlektioner skulle igentligen ha kört upp näst nästa vecka men känner att körningen måste slipas lite till på! så det blir i slutet av mars förhoppningsvis! :) Sen blev det för min del att bara PLUGGAPLUGGA OCH PLUGGA i en timme. Sen tog jag tåget hem och kanske ska ta en promenad snart med Ninni vet inte ännu. IMORGON BLIR DET GÅ UPP KL 6 FÖR DÅ SKA JAG OCH PAPPA MIN SYSTER OCH HENNES KOMPIS ÅKA TILL ROMMEALPIN ...  HADEBÄST!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Hejhej! Jag heter Anna Syrjäoja och är 22år i denna blogg tänkte jag skriva allt som tillhör min vardag och om utveckligen med min medryttarhäst Lady turpin

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards