Annasyrjaoja

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Syrjäoja - 31 augusti 2011 21:39

Hejhej bloggläsare, om jag har några.. :P  Idag vaknade jag halv 8 sover ju så dåligt så vaknade och kunde inte somna om så jag gick upp tog fram min dator satt vid den ett tag sen gick jag till övervågningen och slöa och åt frukost det blev en baugette bit och ett glas varm oboy. Idag har jag mest suttit framför datorskärmen och letat hund då jag vill ha/köpa en chiuhauha (kan inte stava till det xD) Men alla jag hittade var redan borta så mna blir lite less på att dom inte tar bort sina anonnser när dom är sålda. På kvällen åt vi från pizzerian. Sen har jag städat rummet väldigt rent och mysigt blev det nu! Imorgon blie att gå upp tidigt och skjussa syrran till tandregleringen vänta på henne där och sen skjussa henne till skolan sen hemresa för mig om jag inte gör något annat förstås ;)  Kram på er!

  

Ny städade rummet!

 

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Hejhej! Jag heter Anna Syrjäoja och är 22år i denna blogg tänkte jag skriva allt som tillhör min vardag och om utveckligen med min medryttarhäst Lady turpin

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards