Annasyrjaoja

Alla inlägg under december 2010

Av Anna Syrjäoja - 5 december 2010 19:29

Heej bloogis läsare! Inte skrivit på ett tag men tänkte försöka blogga lite ibland så följ bloggen. =)  Idag har varit väldigt skön dag vaknade av att Ninni ringde mig runt 12 he,he så jag gick upp för Ninni skulle komma till mig så jag gick upp och klädde på mig sen kom Ninni då slappa vi ett tag sen klädde jag på mig mina ridkläder och cyckla i djup snön ner till stallet där var det julmarkand så gick runt ett varv på stallplanen sen gick vi in i stallet och fixa iordning våra hästar. Jag Gudrun och Ninni Edward för vi skulle rida :P hehe gick okej på gudrun och skit på Edward vi böt hästar efter en halvtimme :) När jag kom hem så åt jag kassler och ris sen har jag bastat så skönt det är min dag senare kansek det blir slappa med en film i min säng ;) ....    Byyeee


          

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Hejhej! Jag heter Anna Syrjäoja och är 22år i denna blogg tänkte jag skriva allt som tillhör min vardag och om utveckligen med min medryttarhäst Lady turpin

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards