Annasyrjaoja

Alla inlägg under september 2012

Av Anna Syrjäoja - 27 september 2012 20:38

Inte skrivit på ett tag igen så nu gör jag det,  det har hänt en del sen sist, jag är inte medryttare på Elmer längre numera äre Lady Turpin som gäller ett Varmblodssto på 11år Som jag hoppas det kommer funka med och att vi kommer ut på träningar/tävlingar elr pay end jumps Vi försöker hoppa 1 gång i veckan resten av tiden blir det uteritt då vi inte har tillgång till ridbarna, jag har också varit på intervju i Enköping på MCDonalds det kändes helt okej men tyvär gick jag inte vidare. :( Jag och Elina var också på bio för en vecka sen och såg en riktigt roligt med ändå nördig film TED! Tack för den kvällen, igår var jag på hoppträning med Lady gick åt helvete i början då hon bara stannade då tog vil till pinnen och då hoppa hon som aldrig förr slutade med att hoppa barna på 80-85cm ;D  <3<3

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Hejhej! Jag heter Anna Syrjäoja och är 22år i denna blogg tänkte jag skriva allt som tillhör min vardag och om utveckligen med min medryttarhäst Lady turpin

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards